"Riktiga män gör pojkar!"

21.04.2014 22:37

 

...är det väl Slatan som säger? Jag har i så fall en riktig MAN! (hans femte pojke!) Vi har nu varit på nytt ultraljud och ganska snabbt kunde jag se en liten "påse" swisha förbi ;-) Och mycket riktigt, när banrmorskan skulle berätta könet fick min man en bild med en inringad "påse"! (med 75% säkerhet en pojke, men som sagt, jag kommer att bli väldigt förvånad om det kommer ut en flicka!)

Jaha, så blev det en till liten bandit till samlingen. Det finns väl någon mening med det. Det ska vara jag och grabbarna helt enkelt. Tur att jag har fått min pappas snickaregener och att han tvingade mig att spela fotboll som liten!

Insåg en annan sak också, jag kommer bara kunna bli farmor. Har alltid sett mig som mormorstypen, tycker att farmor låter så gammalt. Men inte efter att jag har blivit det så klart ;-)