Nu är det verkligt!

27.02.2014 10:05

 

Nu har vi äntligen fått se den lilla bebisen!

Vilken lycka det är att se att allt är på plats, två armar, två ben, en liten näsa och mun och ett hjärta som slår. Och först nu börjar det kännas lite mer verkligt, även om jag måste säga att jag fortfarande inte riktigt kan förstå att jag har ett litet liv som växer i magen. Trots att det är andra gången. Kanske är det just därför, för att jag inte trodde att jag skulle få vara med om det en gång till. Mannen har ju trots allt tre barn sen tidigare... Lycklig och samtidigt lite rädd att gå igenom allt igen. Men jag gör som förra gången, tänker positivt, tänker att allt kommer att gå lika snabbt och smidigt som sist.

Nu är det bara att vänta några veckor till tills vi kan få reda på vilket kön bebisen har... Kan knappt vänta...vill veta nu!