Dags igen!...

11.02.2014 11:34

Dags igen!..

Jaha, då var man här igen, med ett litet liv i magen! Lika fantastiskt och skrämmande som förra gången. Trodde faktiskt inte att jag skulle få uppleva detta en gång till med tanke på att mannen, förutom vårt gemensamma, har tre barn till. Jodå, varannan vecka är det fullt hus hos oss. Killar allihop dessutom. Så min tanke är ju att det bara måste vara en flicka denna gången!... Tänker att det är det som är meningen med att jag blev gravid igen, att jag ska få ge honom en dotter...eller så är det meningen att vi ska ha ett helt fotbollslag killar?! Hur som helst, det blir vad det blir och det viktigaste är ju så klart att allt är bra med barnet oavsett kön. Men visst hade det varit fantastiskt att gå "ge" honom (oss så klart) en liten flicka. Förra graviditeten var jag så säker på att det skulle bli en flicka. Snacka om en chock när de på ultraljudet sa att det inte var någon tvekan om att det var en pojke! Jag är dock glad att vi tog reda på det så snart vi kunde så att jag hann vänja mig vid tanken innan det var dags för den lille prinsen att komma ut. En fantastisk liten pojke som jag är stolt mamma till!

Vi får snällt vänta några veckor till innan vi kan sluta gissa...